poniedziałek, 16 października 2017

Coraz bliżej święta


Mamy dzisiaj poniedziałek, a to oznacza kolejną porcję rozdziałów. Jak widać na załączonym obrazku, już od pewnego czasu świętujemy, choć tak naprawdę jeszcze nie mamy czego. Urodziny dopiero za dwa tygodnie, ale pazerne z nas świnie i nie mogłyśmy czekać ze zjedzeniem tortu. No dobra, ja nie mogłam. Zjadłam cały sama i z nikim się nie podzieliłam.

Jak chyba wszyscy wiedzą, bo trąbimy o tym na okrągło, Sencha za dwa tygodnie skończy 10 lat. Jesteśmy starcami w świecie skanlacji, jedną z najstarszych grup i w ogóle szacuneczek. Ale płynie nam po policzku taka smutna łezka jak na gifie, kiedy widzimy, że pod aktualkami mamy JEDEN komentarz. W porywach do trzech, czterech. Trochę kiepsko. Komentarze nas uszczęśliwiają, a pamiętajcie, że szczęśliwa grupa to płodna grupa. ( ͡° ͜ʖ ͡°) Chcecie dużo rozdziałów? My chcemy dużo komentarzy. Handel wymienny.

Na szczęście w naszych przykrych życiach zdarza się też czasem coś weselszego. Niedawno dołączyła do nas nowa tłumaczka Dhalia, która zajmie się tłumaczeniem mangi Last Game, więc istnieje spora szansa, że zacznie wychodzić regularnie. Manga. Nie Dhalia. Przynajmniej taką mam nadzieję.

Aha, z najważniejszych informacji wieczoru: Ivo ma katar. Jej stan jest krytyczny. Miejmy nadzieję, że z tego wyjdzie.

To nie przedłużam, bo ani mi nie chce się tego pisać, ani wam nie chce się tego czytać. Dziś... cóż. Powiem tak. Cierpliwość jest cnotą. Najsmakowitsze kąski czekają do urodzin, więc teraz przyszedł czas na... No, sami zobaczcie. Mam nadzieję, że uszczęśliwimy choć małą część. A jeśli nie, pamiętajcie, że za tydzień też jest poniedziałek. I też będzie sporo rozdziałów.



Gokinjo Monogatari
(joint z Futago Shimai)

Onidere

Shiawase Kissa Sanchoume

Azbe

14 komentarzy:

  1. Jak tyle rzucacie co tydzień, to aż strach się bać, ile będzie na urodzinową aktualkę ;) (chcecie komentarzy, to proszę :D)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wino im starsze tym lepsze, z wami też tak jest a widać to po waszej pracy w które wkładacie wszystko co możecie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale dużo rozdziałów~! Wow, wow, dajecie co tydzień tyle, co Futago Shimai co miesiąc. Brawejszyn :) Czekam z niecierpliwością na Joou. To taka fajna manga, że już się nie mogę doczekać kontynuacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-; Zrozumiałam aluzję. Zrobię, no. Zrobię. :P

      Usuń
    2. Zrób, zrób, już nie mogę się doczekać~!
      A jaki fajny rozdział Gokinjo! Też nie mogę się doczekać kolejnego <3

      Usuń
  4. Było ciasto i się nie podzieliłaś? Nieładnie. :P I co mi tu jakieś dziwne rzeczy wypisujesz?! Ledwo weszłam, już myślisz, że sobie pójdę? Mnie się trudno pozbyć. Last Game jest moje! I dam z siebie wszystko, żeby koniec nadszedł jak najszybciej się da. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję pięknie za nowe rozdziały. 😄 Wiem, że pod ostatniom aktulaka komentarza nie zostawiłam. Bardzo mi przykro z tego powodu. 😞 Dziękuję bardzo za Waszą pracę włożoną w zrobienie każdego rozdziału. 😄 Jesteście waspaniali. 😉 Ivo nie daj się, wygrasz z katarem.
    Jeszcze raz dziękuję za rozdziały, a także za napisanie (wiem jeszcze za to nie podziękowałam) dzisiejszej aktualki. 😀 Ivo wracaj szybko do zdrowia. Katar to paskudna spawa. 😐

    OdpowiedzUsuń
  6. To dobrze, że zaczęliście 2 tygodnie przed bo impreza dla was powinna trwac minimum 5 tygodni. 2 pierwsze "wigilia" urodzin, tydzień samych urodzin no i na koniec poprawiny xD
    Z wami jestem od niedawna ale na pewno tyle lat minęło wam tak szybko, że ciężko może w to uwierzyć :D już zaczynam myśleć nad życzeniami na same urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A gdzie lsl? To wasza najlepsza manga. Nie moge doczekac sie dalszych rozdzialow. Akcja tak szybko sie toczy ze jeszcze zapomne co dzialo sie ostatnio! Powodzenia. Bogacze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję bardzo za rozdziały i mam nadzieję że tort był pyszny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Smacznego! Praca umysłowa, jaką niewątpliwie jest tłumaczenie mang, wymaga dostarczenia organizmowi węglowodanów. Cukier w tej roli się sprwdza.
    Cieszę się bardzo z powiększenia ekipy, a jeszcze bardziej, że Dhalia zajmie sie Last Game, naprawdę podoba mi się ta manga.
    Dziękuje Wam za nowe rozdziały. @Azbe - oby nie poszło w boczki, @Ivo - zdrowia życzę! Do wesela (urodzin) sie zagoi, @Dhalia - powodzenia i z góry dzięki za tłumaczenia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny Blog! Tak długo szukałam jakiegoś tłumaczenia lovely Complex i mam !💓 Będę tu teraz, często wpadała . Powodzenia w realizacji planów , zdrowia szczęścia i pomyślności ;)

    OdpowiedzUsuń