czwartek, 14 lutego 2019

Święć święto świętej Ivo


Dziś w Senchy prawdziwe święto, a my zawsze pamiętamy, aby dzień święty święcić. No chyba że akurat nie pamiętamy. Ktoś może pomyśleć "jak to, jakie święto", ale lepiej niech tego nie robi, bo każdy powinien wiedzieć, że dzisiaj są urodziny Ivo. Nawet Burger King z tej okazji dawał dzisiaj jeden zestaw gratis, a to o czymś świadczy. Z tej okazji jak co roku ekipa przeszła samą siebie. Ale zanim dojdziemy do prezentu, trochę życzeń, żeby było bardziej klimatycznie:







Tyle ci styknie, bo ci się jeszcze od dobrobytu w dupie poprzewraca. Czas przejść do głównej części aktualki, czyli prezentu. Jest... wyjątkowy. Dziewczyny wyćpały trochę za dużo, więc nie wnikaj i po prostu przeżyj swój urodzinowy trip:














Tadaaaaa. Wszystko narysowała Lolkidwa, inspirując się historią tworzoną przez dziewczyny. Wyszło... wyjątkowo. Na bardzo wiele sposobów. Chcę tylko sprostować, że gdyby to nie była fikcja, Nazida lv.88 nigdy nie przetrwałaby mojego ataku papa mobile. To tyle.
Ivo, wszystkiego najlepszego od całej ekipy. Rośnij duża, zdrowa, silna i pełna czosnku. Pamiętaj, że z każdym rokiem masz coraz większą zniżkę do vision express. Loff.

Z okazji urodzin Ivo jest też kilka randomowych rozdziałów. Ivo, specjalnie dla ciebie oresama.
Ogólnie może coś nie działać, bo niedawno wysiadłam z kolei transsyberyjskiej i nie mam pojęcia, kim jestem, a co dopiero, co właściwie robię, więc proszę się oburzać w ciszy, a skargi i zażalenia zgłaszać gdzieś, gdzie nie będę tego widzieć. Najlepiej do solenizantki. To dla niej najlepszy prezent. <3

Fruits Basket

Chihayafuru

Oresama Teacher

Ryouko no Shinrei Jikenbo

Azbe&Sencha

4 komentarze:

  1. O-M-G. Spasiba balszoje.
    Szczególnie za to, że nikt nie wspomniał ile lat kończę. Bo moja matka nie omieszkała mi tego przypomnieć ze trzy razy i wyśmiać moją starość.
    Jeszcze kilka urodzinowych komiksów i wydrukuję sobie tomik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co za różnica, które? Tylko matki pamiętają, ile mamy lat. xD Ja o swoim wieku zapominam codziennie i cieszę się marnotrawieniem czasu. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego z okazji Ivontynek! :D

      Usuń
  2. Od kiedy Azbe ty mnie tak nienawidzisz? :( I w prawdziwym świecie też bym uciekła, jestem w tym dobra :P
    Jeszcze raz wszystkiego najlepszego Ivo :)
    Namida

    OdpowiedzUsuń