wtorek, 30 października 2018

Grubi, niekochani, wiecznie najebani


Elo melo. Mamy urodziny, więc oczywiście tradycyjnie musiałyśmy się nie wyrobić. Jak się przeczyta tytuł to wiadomo, co mogłyśmy robić. Prawdopodobnie coś wpierdalać.

Skoro już aktualka, to trochę ogłoszeń parafialnych. Pierwsze i najbardziej doniosłe - zrobiłyśmy kolejną fuzję. Nie, nie z Nikushimi. Sencha Project połączyła się z grupą Futago Shimai. Razem z projektami udało nam się zdobyć kilka dodatkowych rąk do pracy, korektorkę Yoso, edytorkę Erenkę, edytorkę Lolkidwa oraz oczywiście Misiojdę, która w Futago Shimai była miłościwie panującym adminem, a u nas obecnie robi to, na co akurat ma czas. Mamy nadzieję, że za szybko od nas nie uciekną, bo trochę byśmy były w dupie z ich projektami.
A tak serio to bardzo się cieszymy, że dziewczyny zechciały pójść za szalonym Misiowo-senchowym planem i się do nas przyłączyły. Czasami nawet z nami gadają, więc chyba nie jesteśmy takie straszne.

Z nowych nabytków przyłączyła się do nas również tłumaczka Terpsychora, która miała na tyle odwagi, żeby wypełnić nasz karkołomny test. Naprawdę podziwiam, bo ja go nigdy nawet nie próbowałam robić, więc no.
Ona też się czasem do nas odzywa i wysyła jakieś rozdziały, więc mamy nadzieję, że nie ucieknie jak tylko zobaczy aktualkowy obrazek i zostanie z nami na zawsze.

Ale to nie koniec nowości. Bo jak wiadomo, lubimy nowe projekty. I to, że przejęłyśmy cały inwentarz z Futago Shimai nam nie wystarcza, więc wzięłyśmy sobie jeszcze dwa. A co. Kto bogatemu zabroni.
Nam mógłby zdrowy rozsądek, ale go nie mamy, dlatego od dzisiaj będzie można u nas czytać także Life so Happy - kontynuację Love so Life, którą robimy z Sukoshi Kurushimi oraz Men's Life, które będzie wydawane w joincie z Niksuhimi.
Żeby w miarę zachować równowagę w przyrodzie to kończymy dzisiaj jeden projekt - Ore ga Akuma de, Aitsu ga Yome de, więc macie jeden powód mniej, żeby zgłosić nas do prokuratury za szerzenie pedofilii. Teraz możecie nas zgłaszać tylko za narkotyki.

Część naszej ekipy, która nie leży jeszcze nawalona gdzieś w ciemnych zaułkach zdołała także napisać życzenia urodzinowe własnej grupie, także je tutaj zamieszczam. (Lad leży nieprzytomna po maratonie rozdziałowym jaki odwaliła, więc ona ma usprawiedliwienie i proszę ją całować po łapkach w komentarzach).
Widzicie, tak się obawiamy braku reakcji, że sami sobie piszemy życzenia. W sumie trzeba je było rzucić w komentarzach.

Sto lat ludzie i inne stworzenia!
Jedenastka na karku, a dziewczyny nie zamierzają jak na razie nigdzie znikać, więc jest co świętować! Życzę Nam i Wam, czytelnicy radości z czytania kolejnych rozdziałów tych drukowanych animków xD Miejmy nadzieję, że chińskie komiksy nigdy nam się nie znudzą i że zawsze będziemy czytać z zapałem nowe produkcje ^^ Nadal pozostaję przy prośbie wydłużenia doby, bo nie mam za wiele wolnego czasu w tygodniu, gdzie mogłabym robić tyle edycji, ile bym chciała. A gdzie do tego jeszcze chciałabym dodać dramy? xD Dobo, proszę, wiecznie trwaj (uwaga, może są tu fani Qbik’a i odkryją aluzję? xD). Kolejnego wspaniałego roku z Nami Senchakami i oby się wszystkim szczęściło ^^
Dorte

Kolejny rok w Senchy i wciąż nie wiem po co tak naprawdę w niej jestem... Dla sławy, pieniędzy, szalejących za mną tłumów? Raczej mogę tylko o tym pomarzyć, więc po co? Chyba nikt tego do końca nie wie. Trzeba się użerać z wygłodniałymi mangozjebami, którzy narzekają, że rozdziały za wolno wychodzą, że nie można czytać na readerze, że (tu wstaw sobie dowolną zachciankę). Morał z tego taki... Napisz komenta, daj powód do życia w grupie! (Nie ma to jak chamskie żebranie o komentarze ^^)
Eli

Urodziny Senczy to czas pełen nostalgii, gdy rozmyślamy nad cudowną przeszłością, pijemy szampana I zażeramy się torcikiem... Jasne... To Gołębi Terror! Zapierdzielam aż pióra lecą! A wszystko to dla Was... Jak tym razem zabije nas cisza głośna jak trzepot skrzydeł motyla, to naślemy na Was Armię Gołębi Miłościwe Nam Panującej Imperatorki...
Dhalia

No i to tyle. Nie mam nic więcej do powiedzenia, poza tym, że obecnie jesteśmy nieprzytomne po spędzeniu całego dnia na szykowaniu rodziałów/wrzucaniu/pisaniu aktualki i na normalnych życiowych czynnościach, takich jak praca i studia. Ale czego się nie robi dla nadziei jakiegoś komentarza i wsparcia moralnego.
Finansowe również przyjmujemy, o numer konta proszę pytać na priv.
W każdym razie.
Oto co udało nam się uciułać na tę wyjątkową okazję. Nie jest to tyle co w zeszłym roku, ale chyba nadal godnie. Enjoy.

wtorek, 4 września 2018

Chora, chorsza, trup.



Aktualka miała być w weekend, dlatego na samym początku chciałam przeprosić wszystkich, którzy na nią czekali (wybacz, Lad). Niecierpliwicie się tak samo jak moja przełożona w pracy, która dzisiaj zadzwoniła, żeby zapytać, czy na pewno jeszcze chcę tam pracować. Nie ma mnie na razie dwa dni, a ogółem pracuję tam już ponad trzy miesiące. Rozumiem, że inni muszą mnie zastępować, ale przecież nie rozchorowałam się specjalnie. Chyba, że sprawia komuś przyjemność leżenie w łóżku z prawie 39 stopniową gorączką? Ja w każdym razie nie polecam. Plus jest taki, że jak się trochę oprzytomnieje, to można w końcu nadrobić zaległe seriale i książki ;) Obrazek do aktualki wybrała specjalnie dla was Dortemada, która ma właśnie taką minę na myśl o nadchodzących lekcjach ;D
Ale dość o tym, w grupie świętujemy, dołączyła do nas nowa osóbka! Powitajcie gromkimi brawami Mirie! Jest tłumaczką i będzie dla was robić Shinigami Bocchan to Kuro Maid (było w poprzedniej aktualce). Jest to to chyba pierwszy człowiek, który do nas dołącza od czasu, kiedy mamy wewnętrznego discorda i jestem ciekawa, jakie to uczucie, kiedy pierwszy raz próbuje się ogarnąć to wszystko, co tam się dzieje xD
Druga sprawa jest taka, że Studio JG zlicenconowało jeden z naszych projektów, Akagami no Shirayukihime. Tym samym my kończymy pracę i życzymy wydawnictwu, żeby tego nie spierdolili, mieli dużo satysfakcji z wydawania tegoż tytułu.
Na koniec muszę się wam jeszcze pochwalić, że tydzień temu zostałam ciocią! Jaram się tym bardzo, bo to pierwszy bobas w mojej najbliższej rodzinie. Zrobił niespodziankę i urodził się miesiąc wcześniej, na dodatek miał być dziewczynką, a okazał się chłopcem. Mam nadzieję, że w przyszłości nie najdzie go ochota na zmienianie płci ^^"